Jag vill blogga!

Saknar att blogga... men behöver inspiration. Vill fixa till min blogg så den blir fin, men hittar ingen extra tid att orka fixa med det. Började lite smått förra veckan men efter att ha ändrat bakgrundsfärg så var min fantasi slut. Antar att jag får ta lite i taget och tillslut kanske få ihop allt snyggt så att det blir lite roligare att blogga. Behöver även en ny kamera så jag kan dela med mig lite av mitt liv i bilder..
Ni får vänta med spänning så ska jag göra mitt bästa för att fixa iordning!

Ja, vad händer annars? Det är sol och det gör mig glad =) och jag och Marcus håller äntligen på att fixa iordning i min lägenhet så att vi kan bo där, det gör mig ännu gladare =). Om det inte hade varit för allt plugg och min brist på träningsmotivation så hade livet varit toppen! Men dumt att klaga, jag har det underbart! Saknar dock familjen och mina söta vänner därhemma! Men om 6 veckor sitter jag med familjen på Rhodos och efter det blir det jobb och mys i Tidaholm. Sen är jag och Marcus lediga tillsammans så sommaren kan ju inte bli annat än bra!!
Tillbaka till verkligheten just nu.. och den spenderas i soffan med älsklingen!

Ha en mysig kväll!
Kramar till alla jag tycker om!!

Kommentarer
Postat av: maud

gomorron, åh va kul med lite uppdatering ;), kollar envist in då o då...o nu hade du vart i farten igen. det är ju det som e bra med bloggen...att man skriver när man vill o har lust o ork...ska ju inte vara ett måste. jag e inte så flitig heller, det finns ju dom som skriver flera ggr varje dag...finns ju lite annat att göra. ska bli kul att se hur ni fått till lägenheten tills vi kommer...om marcus orkar med soffan innan tro ;)...minns inflyttningen...kramar till er...ses om ett par veckor då!

2009-04-26 @ 10:04:23
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Lilla mams

Blev förvånad när jag klickade på din blogg: det hade hänt nåt! Kul att bli uppdaterad även om vi pratade för en stund sedan. Ja jag förstår att du behöver rensa om Marcus ska få in mer än ett par skor i lägenheten, vår bil lär nog bli fullastad när vi kommer ner om några veckor ;) Kul att träffa er snart och Marcus föräldrar också! Kram

2009-04-26 @ 19:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0