Sambo =)

Nu har jag och Marcus flyttat ihop på riktigt, alla möbler är på plats. Bara småsaker kvar att göra. Helt underbart... och jag har världens bästa sambo!
Som ni kanske förstår har dagen inte bestått av mycket annat än flyttning. Blev några timmars plugg imorse sen har vi legat i hela dagen. Åkt upp och ner i hissen med soffor, sängar, soffbord, ja listan är lång, men det har varit så värt det, för nu sitter vi här och njuter.
Bära möbler, städa och fixa iordning fick bli min träning idag, och jag känner både i rygg och ben att det räckte. Imorgon blir det i alla fall "riktig" träning i form av morgonpromenad och gym.
Nu är jag helt galet trött så jag säger godnatt =)

Kommentarer
Postat av: maud

gomorron! jaha då är store sonen oxå sambo då ;), verkar som ni fixat allt själva, superbra ju! kramar

2009-04-29 @ 08:34:55
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0