Stek =)

Var alldeles för trött för att blogga igår kväll. Blev en lång dag, satt hos frisören i två timmar. Äntligen fixat till mitt hår så att det är blont igen... lite väl blont men kommer bli snyggt när ja duschar och får fram mina lockar igen. Frisören plattade det nämligen igår och det är inte riktigt min stil nu.
Blev inget gym igår, blev en morgonpromenad och lite solning istället.
På kvällen åt vi goda kycklingrullar och lite senare jordgubbar och vindruvor. Först såg vi på film, den senaste fast and furious. Den var helt okej! Efter det blev det Man United mot Arsenal, och det bästa laget vann såklart =)

Idag är humöret på topp.. ska snart iväg till gymmet och försöka få igång musklerna som varit i vila allt för länge. Sen ska jag och Marcus iväg och steka lite på beachen, härligt!
I eftermiddag/kväll blir det till att fixa iordning resten i lägenheten så det är fint tills imorgon när Lena och Sara kommer hit och hälsar på! Längtar!

Nu ska jag chilla lite och sen ladda!
Hoppas ni får en härlig dag i solen!

Kommentarer
Postat av: maud

hejsan...jag räknar ner dagarna nu;). ska jag ha med tårta kanske...be marcus att fundera på vad han vill ha...köpa eller baka...dajmrulltårta kanske...kramar

2009-05-04 @ 10:35:27
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0