Skadat knä?

Vi skulle ju som sagt var cykla till maxi och handla igår... efter att vi hade cyklat en liten bit så small det till i mitt högra knä (mitt problemknä). Har knappt haft några som helst problem sen jag flyttade hit men tydligen ville det ge upp igår =(. Mitt knä kan hoppa lite galet ibland men då brukar det bara vara att böja på det så knakar det till och så är det bra igen. Det går inte den här gången! När jag rör på knät så knakar och knastrar det visserligen men det blir snarare sämre än bättre... Jag som verkligen inte tycker om att gå till läkarn har nog tyvärr inget val. Vill ju kunna gå normalt och utan smärta igen! Kan man ha mer otur än vad jag har haft den här sommaren? Nej tror inte det. Hoppas på en frisk och skadefri vinter med massor av kärlek och mys!

Nu ska jag ta något smärtstillande och lägga mig och titta på skärgårdsdoktorn (som alltid har varit ett väldigt bra tidsfördriv när jag inte är på topp!)

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Gå till doktorn nu så det kan få bli bra. <3

2009-08-27 @ 10:09:05
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: maud

åh, nej..har du kollat upp knät än....gör det annars! kram

2009-08-27 @ 16:37:57
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0