Tentaplugg =(

Japp då har man precis kommit hem efter några timmar på stadsbibblan. Det känns väldigt långt bort att jag ska klara anatomin och fysiologin faktiskt, men jag ska ändå försöka och gå dit och göra mitt bästa. Man kan ju ha tur =) Vi blev förrästen utskällda av en amerikanare för att vi pratade för högt och skrattade. Grejen var bara den att det inte var vi utan två tjejer längre bort som pratade högt. Amerikanaren bad i alla fall senare om ursäkt, tur för honom ;)

Har träningsvärk efter rygg och bicepspasset igår men det känns underbart skönt att äntligen komma igång med träningen igen. -8 kg here i come! Blir ett pass i eftermiddag med och efter det ska jag försöka plugga lite till. Nu ska jag äta lunch =)

Kommentarer
Postat av: J'

Svar: Hihi okej, hur gammal var du när du pierca dig? :)

Puss!

2009-08-17 @ 21:22:03
URL: http://stockholmsbabes.blogg.se/
Postat av: nelly.

amerikanaren va ingen kvinno-älskare precis. frun hade nog kastat ut det aset!

2009-08-17 @ 22:20:21
Postat av: TWIGGY

8 kg? damn!

2009-08-17 @ 23:26:43
URL: http://twiggyp.blogg.se/
Postat av: lilla mams

Det är klart du klarar det. Positiva tankar nu!! Allt är möjligt-bara du sätter gränser osv. osv... kämpa på! Kram

2009-08-18 @ 17:40:46
Postat av: Anonym

Jag vill bara tipsa om min blogg ..Jag skriver en blogg om självförtroande.Jag har själv haft självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende (som idag är på topp).Det är alltifrån hur du kan stärka din kompis självförtroende,till hur du kan stärka ditt eget när det kommer till sex & killar.Jag tar också upp mobbning.Vad man ska göra om man ser någon som är mobbad,eller av man själv ska göra om man är mobbad osv.Jag tar också upp anorexia och grupptryck. Och även om du själv har ett bra självförtroende,så skulle det vara jätte roligt om du bara kunde kolla in bloggen.Det finns sååå många bloggar,som är värdelösa och stora.Så jag tycker det är dags att en vettig blogg,nämligen denna,ska få synas lite =)

Om du gillar den,så lägg järna till den i bloglovin.Säg till,så gör jag desamma:D



ha de bra!



http://jjuno.blogg.se

2009-08-18 @ 22:14:57
Postat av: Sara

Vad bra gjort !

2009-08-19 @ 15:47:17
URL: http://scrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0