Surte :)

Anledningen till att jag ska försöka ta tag i bloggandet igen är mest för Jennys skull. Den stackaren måste ju ha någonting att läsa... och då måste jag ju faktiskt ställa upp för henne och skriva någonting ibland ;)
Är i alla fall hemma i sköna Surte över helgen. Kom hem i torsdags eftermiddag och då blev det lite plugg men det övergick ganska snabbt till att umgås lite med föräldrarna. Sen vid halv nio tiden åkte jag och Pernilla på en liten trevlig biltur till maxi. Det är dom där kortare stunderna vi träffades nästan varje dag som jag saknar mest! Våra promenader eller dagarna vi inte orkade gå utan bara satt på "våran" lekplats och snackade skit :P

Igår blev en riktigt lyckad dag! Blev bjuden på frukost av Sara i hennes nya lägenhet. Mackor, ägg och pannkakor. Efter det var det meningen att jag skulle hem och plugga. Det blev väl bara ungefär en timmes plugg sen åkte jag och mamma till Allum i Partille istället. Mycket bättre enligt mig... blev en väska och ett linne rikare. Jag och mamma åt även sallad på Paprika! Hatar att inte det stället finns i Halmstad. Man blandar sin egen sallad eller baugett precis som man vill och det är supergott!
Skulle inte vara borta så länge men de gick ju som förväntat när jag och mamma ska gå i affärer... Var väl hemma vid fem tiden istället för vid fyra som vi sa senast från början ;) men men det var det absolut värt!
Klockan sju åkte jag och Lena till hemmakväll... kanske ska vara osagt hur mycket vi handlade? Eller nä, vi är stolta över vårat godis/chips intag... det blev väl ett kilo godis, två chipspåsar och dip :) Men sen var vi ju faktiskt fem på det med... eller nja egentligen 4 kanske :P Jenny hann inte äta så mycket innan hon gick... så det var mest jag, Lena, Sara och Sofia som satt och gluffsade i oss...
Vi hyrde en film med... en äkta tjejfilm, systrar i jeans 2. Hade redan sett den men de gjorde inget, dessutom blev det inte jätte mycket filmtittande ändå. Tvn stod mest på i bakgrunden. Det blev en riktigt bra kväll i alla fall! Saknar mina vänner här så fruktansvärt mycket! Men nu vet ni vad som gäller i alla fall, veckorrapport varje vecka!!
Jag och Lena åkte hem vid halv tre tiden inatt... så vad gör jag uppe nu? Jo, jag ska plugga var det tänkt. Lika bra att få någonting gjort innan jag hinner försvinna iväg och göra någonting roligare :P


Kommentarer
Postat av: maud

hej, va bra att du ska skriva lite ;). förstår att du har kul med tjejkompisarna ;). mamma o pappa är väl oxå glada över att få ha dig hemma några dagar kan jag tro. marcus har vart o fikat med ulf och nu är han hos läkaren för att få börja med den nya tabl...hoppas nu att det funkar så dom slipper sin allergi! kramar!

2009-02-28 @ 12:46:00
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Jenny

var jättekul att ses igen vännen :)

2009-03-01 @ 19:28:34
URL: http://jenninio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0