Påväg hem

Nu sitter jag alltså äntligen på bussen hem till Surte. Den här dagen har varit efterlängtad i flera veckor. Dels för att jag nu har sommarlov och dels för att vi åker till Rhodos imorgon =)
Har varit en lång dag i skolan idag men nu är äntligen opponeringen och responderingen klar!
Nu blir det hem och packa om väskan för att åka iväg och vila upp sig. Förhoppningsvis kommer jag tillbaka med nyfunna krafter!
Dock finns det en nackdel just nu och det är att jag och älsklingen inte är i samma stad och från och med imorgon inte ens i samma land =O men den som väntar på något gott... saknar honom som en tok men dröjer inte länge tills jag får ligga i hans varma famn igen!

Nej nu ska jag luta mig tillbaka och vila sista biten av bussresan.

Kommentarer
Postat av: maud

hej jossan! njut nu av semestern med familjen! hälsa o gratta mamma. vi tar hand om älsklingen här...antar att han saknar dig massor oxå men ni har ju hela sommaren kvar sen...bra att få längta lite oxå ;). kramiz

2009-06-02 @ 19:43:42
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0