Brandmän på taket :/

Vi bor ju på takvåning som ligger på sjätte våningen... och tro det eller ej så är det brandmän på taket nu :/ Ser mest ut som om det är någon koll bara men shit va rädd ja blev när ja kollade ut och de står två brandmän i sin korg utanför... Den ene skrattade precis så nu kan jag vara lugn, för om det nu hade brunnit så hade han ju inte skrattat =)
Jag som är så nyfiken tycker det här är spännande så står och spanar lite, alltid kul att kunna titta på något annat än några fåglar som flyger förbi... Kan dock inte låta bli att tänka på att jag har tur som satt i soffan fullt påklädd när brandmännen kom upp på taket... eftersom vi aldrig har någon som kan kolla in genom fönstrerna så kanske man inte alltid tänker på vad man gör eller hur man ser ut =P
Tog iaf två bilder på händelsen, blev inte så bra eftersom ja inte vågade ta kort när brandmännen såg =P men här kommer bilderna iaf så ni ser att jag inte bara sitter och hittar på.

 

Nu blir det förberedelser för födelsedagsmiddagen så den är klar när Marcus kommer hem =)
 

Kommentarer
Postat av: Philip

Vad får han för gott? :P

2009-05-07 @ 19:54:46
Postat av: Jossan

Han fick hemmagjord klyftpotatis och lite gott marinerat kött =)

2009-05-07 @ 21:22:45
URL: http://jossefinfin.blogg.se/
Postat av: maud

hejsan, ska bli så kul att få se hur ni har det ;)...imorrn kommer vi!! kram

2009-05-08 @ 17:13:00
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0