Ännu mera innebandy...

Ikväll är det dags för match igen. Hört att det är ett väldigt bra lag vi möter men kan ju hoppas att det går bättre än i måndags i alla fall! Det är bortamatch ikväll så det blir en tripp ner till skåneland.

I övrigt händer det inte speciellt mycket i mitt liv just nu. Massor av plugg och innebandy bara. Är väldigt glad att vi ska bort från Halmstad två helger i rad sen, ska bli skönt med lite omväxling!

Just nu står min "man" och rullar köttbullar. Det blir hemmagjorda köttbullar med hemmagjort potatismos. Riktigt gott är det och något vi för tillfället verkligen fastnat för... det vill säga att vi äter det fyra dagar i veckan ;) MUMS!

Kommentarer
Postat av: Tok

Åååhh :) Ja det är en maträtt som är extremt underskattad! :D

2009-09-18 @ 16:00:25
Postat av: maud

haha...ja hans köttbullar e nog mycket bätter än mina...har aldrig lärt mig göra så goda som min mamma gjorde tyvärr!kram

2009-09-18 @ 21:12:58
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0