Längtar

Nu har jag kommit hit igen.. till stadiet när man längtar bort, någon annanstans. Jag saknar mammsen och pappsen och jag saknar mina bästaste vänner där "hemma"...

Men nog om det... efter en dag med tenta och en mega jobbig statistik föreläsning så sitter jag nu här och lugnar ner mig lite innan det är dags för första träningsmatchen med Fyllinge! Jag känner mig frisk.. förutom lite snuva och sånt men så länge ja inte har feber och halsont så ska jag spela! Är laddad och lite nervös men det ska framförallt bli riktigt roligt. Det är ju på matcherna jag är som bäst, när man verkligen går in för det. Man glömmer av allt annat runt omkring och lever för stunden bara för innebandyn!

Hör av mig sen om hur det gick... (räkna inte med vinst för vi har ingen målvakt och första matchen med "nytt lag") Men det ska bli sjukt roligt i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: Stina

Lycka till ikväll och hoppas det går fin fint! Kram kram

2009-09-14 @ 17:40:50
URL: http://stinaevl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0