Värme...

Någon som har en lägenhet i centrala Halmstad till ett skötsamt, trevligt par?
Jag står nämligen inte ut i våran taklägenhet. När vårsolen skiner ute är det nämligen ca 40 grader i lägenheten och jag fasar inför sommarens varma dagar... Tänker tillbaka på förrförra sommarens värmebölja då jag fick sova över hos vänner för att ens klara av sommaren. Ett annat problem med lägenheten som man blir påmind av varje vår är att den är belägen på fågelhöjd i en kuststad... det resulterar i att man väcks av fiskmåsarna vid 6-7 tiden varje morgon och att de sedan fortsätter plåga våra öron med sitt skrik hela dagen lång. Hjälp någon?

Nu till något roligare. Helgen var underbar. Det blev en lugn och mysig fredagskväll hemma hos oss tillsammans med Elias & Jossan. Lördag förmiddag tog jag bussen till Göteborg och det blev lite shopping, lunch på jensens och en glass i solen med världens bästa Pernilla. På kvällen bar det hem till Jenny för att umgås med mina älskade och saknade flickor. Trots att två saknades så hade vi en underbart mysig kväll med god mat och massor av härligt skvaller! Längtar redan massor tills vi ses nästa gång!



Kommentarer
Postat av: maud

Hejsan...du har fått en award hos mig...hoppas det är OK ;)...kramar

2010-04-15 @ 14:46:20
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0