Par & Party

Igår kväll blev det "parmiddag". Lagade potatisgratäng och Lövbiff tillsammans med Elias & Jossan. Blev riktigt gott, bara vitlöksbrödet som saknades! Efteråt kollade vi på lets dance och sedan en riktigt bra film, det jag såg var i alla fall bra, hade nämligen lite svårt att hålla ögonen öppna ;)

Ikväll har jag varit hemma hos Malin på "lagfest". Kom precis hem efter en riktigt rolig kväll. Kände inte för att gå ut ikväll eftersom det är en dag imorgon också ;) Lät väl lite väl vuxet men imorgon väntar faktiskt plugg och sedan kommer mamma och pappa förbi på en fika :D

Är så glad att jag började spela innebandy igen, och är extra glad över att jag började spela i ett så härligt lag som Fyllinge. Trivs som fisken i vattnet =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0