Seg i starten!

Tog ett bra tag innan jag satte igång med plugget imorse. Blev en lång frukost framför Smallville, har man väl börjat titta på ett avsnitt så är det omöjligt att slita sig. Satte i alla fall igång med plugget direkt efter det vid kvart i elva tiden. Sen har jag varit effektiv enda sen dess. Blev plugg fram tills kvart över fem och nu kom jag precis hem från träningen. Är riktigt seg i huvudet och kroppen nu. Känns att man har varit sjuk om man säger så....

Älsklingen står och lagar mat nu och det ska bli riktigt gott. Lite mat och tv-mys och sen är jag redo för ännu en effektiv dag!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Känns för jävla bra om inte annat :) tihi

2010-01-21 @ 10:09:23
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: sannie

Ha en awesome fredag idag!

Cheers mate!

2010-01-22 @ 14:07:31
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0