Kolhydratsbakis...

Igår var det lördag och det innebar ätardag... blev en god frukost med bröd från östras med salami och brieost på. Efter att vi hade tagit oss ur matkoman så blev det en krämbulle och senare tacos. Igår kväll åt vi lite av allt... lite godis (vanligt och natur), lite chips, lite glass. Lägg märke till lite... vi har alltså massor kvar idag som vi inte får röra på hela veckan =( Men men det fixar vi för det går bra nu och varför förstöra något som går bra? Jag ligger en vecka före i min viktmålsplan och nådde alltså påskens målvikt redan igår! Härligt härligt!

Idag är jag riktigt bakis på alla kolhydrater så det ska bli skönt att gå tillbaka till det normala igen. Startade dagen med en härlig nissanpromenad! Bra tempo och perfekt promenadtemperatur! Älsklingen sover fortfarande, han har sitt eget sätt att tackla kolhydraternas baksmälla ;) kanske dags att väcka honom nu så jag får sällskap till frukosten?


Kommentarer
Postat av: maud

Jaa det tycker jag att du ska göra..väcka honom alltså=). Han skulle ju vart med på promenaden såklart, skärpning M! Låter underbart med promenad utmed Nissan. Här vart det oxå tacos igår...Philips önskemål, så han och Anna fick hacka grönsakerna;) Kramar!

2010-03-28 @ 11:55:38
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0