Vårmotivation?

Solen skiner över Halmstad idag, vinden är skön, fåglarna kvittrar...
endast små tecken (i form av kommunens "söta" svarta snöhögar) finns kvar av vintern.
Det är nu den såkallade vårmotivationen ska infinna sig...
nja snarare ångest över att behöva sitta inne och plugga känner jag...
Men precis hemkommen efter dagens redovisning så har jag inget annat val än att slänga i mig en matlåda innan det återigen är dags att återvända till studiernas värld.
Någon motivation finns där annars hade jag aldrig orkat, men jag kallar det inte vårmotivation utan snarare slutspurtskraft...



Kommentarer
Postat av: maud

Det är bra Jossan...du kan ju se slutet på allt slit o pluggande nu iaf=)...men det kommer nog lite vårmotivation snart oxå ska du se! Tog en kaffepaus i städandet...men ska göra det sista nu, Juha ska jobba länge idag och Philip e på hemväg från Linköping, dom har vart på resa med skolan (han skickade mms på vad han handlat på cloetta=) ni får ha det så bra, kramar till ER!

2010-03-25 @ 17:07:27
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0